Szeged, Petőfi Sándor sgt. 5. I. em. 1., 6722 • Tel.: +36 1 808 9388

Ausztria utazási ajánlatok

Utazáskereső

Kategória nem kötelező megadni

Utazás módja nem kötelező megadni

Teljes ár/fő (Ft) nem kötelező megadni

Időpont nem kötelező megadni

Éjszakák száma nem kötelező megadni

Hova utazna? nem kötelező megadni

Ausztria utazás

Velünk olcsó, kényelmes és érdekes az utazás Ausztria városaiba! Rengeteg lehetőséget kínálunk azok számára, akik szeretnének gyönyörködni a fantasztikus hegyvidéki panorámában, a kristálytiszta tavakban, vagy akár a nyüzsgő, mégis rendezett ausztriai városokban tennének egy sétát. Nézze meg Ön is ausztriai utazási ajánlatainkat, és válasszon egyet!

Ausztria

Síelő a Vorarlbergen Osztrák helyi tavacska Hagenau-kastály Snowboard-os a levegőben

Ausztria földje régóta lakott terület. Éltek itt egykor illír és kelta törzsek. Időszámításunk szerint 15-ben rómaiak foglalták el, majd az 5. századtól kezdve a medencékben szlávok telepedtek le, a Keleti-Alpok vidékét pedig germán törzsek (alemannok, bajorok) szállták meg.

Tartományai:

• Vorarlberg

Látnivalók:

A Duna-völgye és a Fertő-tó között

Ausztria keleti részén, Alsó-Ausztriában és Burgenlandban az évszázadok során számos hangulatos város alakult ki, melyek fő vonzereje az építészet és a festői környezet tökéletes összhangjában rejlik.

Romantika Salzkammergutban és a Salzach mentén

Felső-Ausztria és SalzburgerLand városai különleges hangulattal, az egykori polgárházak díszes homlokzatait, és a környező táj csodálatos látványát tárják a látogatók elé.

A délies életérzés dominál

A Dachstein és a Wörthi tó között, Stájerországban és Karintiában igazi csodák várnak a vendégekre a történelmi városokban, melyek építészetükkel, mediterrán életritmusukkal és aktuális kulturális ajánlataikkal csábítanak.

Az Alpok az ajtó előtt

Hegyi panorámák és vonzó városi élet – ez a kombináció található meg Ausztria nyugati részén, Tirolban és Vorarlbergben.

Tavak:

Fizetőeszköz:

1 €uro = 100 eurocent.

Időjárás:

Ausztria éghajlata nagyrészt magashegyvidéki, a medencékben kontinentális. Négy évszak jellemző, a hegyvidéken hűvösebb, csapadékosabb az időjárás.

Elektromos áram:

220 V / 50 Hz váltóáram, az európai szárazföldön szokásos áramcsatlakozás.

Autóbérlés - Közlekedés:

Feltétel : legalább 21 éves életkor és min 1 éves jogosítvány. Tömegközlekedési eszközökkel mindenhová és kényelmesen ejuthatunk.

Vasutak hossza: 5800 km
Közutak hossza: 107 600 km, ebből 1532 km autópálya.
Legfontosabb belföldi hajóút: Duna.
Legfontosabb kikötők: Wien, Linz;
nemzetközi repülőterek: Wien, Innsbruck, Salzburg, Graz, Klagenfurt, Linz.

Külképviselet:

E-mail: kom@huembvie.at, consulate@huembvie.at, visa@huembvie.at

Utazási beszámolók

Ausztriában síeltünk

Ausztriában voltunk pár éve szüleimmel síelni a hegyekben. Nagyon ajánlom mindenkinek nagyon szép és elérhető tájak vannak ott. Semmi negatívum nem volt nagyon kedves volt mindenki.

S.S.

Tirol

Az Alpok legszebb része, legalábbis kis családunk szerint. Szeptemberben jártunk ott, de egy olyan napon, amikor egy felhő sem volt az égen. Már az oda fele út is gyönyörű volt, de amikor kb. 1000 méter magasból lepillantottunk, elállt a lélegzetünk. Jobbról-balról hegyek, fent kék az ég, lent minden zöld, középen a Ziller folyó kanyargott, mellette egy falu házai. Sok szépet láttunk már eddig, de ennél szebbet még sohasem. Útunk tovább vitt minket az Aachensee partján lévő Pertisau-ig. Ott ért minket a második csoda.

Előttünk az Aachensee, amerre néztünk hegyek, a hegyek teteje már fehéredett a hótól, az alpesi házak virággal díszítettek, a falu csendessége. Ezek mind olyan dolgok, amiket látni és megélni kell!

Csak ajánlani tudom mindenkinek. Mi biztosan visszatérünk még oda.

D.J.

Salzburg

Legutóbbi családi kiruccanásunk Salzburgba vezetett kerek 2 hét idejére. A környéken szálltunk meg egy tipikus alpesi faluban, tehenekkel, reggelivel és tiszta levegővel. Innen kocsikáztunk be minden nap Salzburgba, majd este vissza a hegyekkel, tehenekkel és tengerszemekkel körülvett apartmanunkba (a mi apartmanunk leginkább a síelésről ismertekhez fogható, semmi flancos TV csak a szokásos).

Salzburg és környéke rengeteg látnivalóval kecsegtet. Számomra legemlékezetesebb a Hellbrunn-i kastély a Mirabell és a közeli sóbánya marad, ahol a kötelező, fehér védőruházatot magunkra öltve egy csúszdán érkeztünk a "múzeum" területére. A sok érdekesség mellett rengeteg szórakozást is nyújt ez a terep.

Mozart Salzburg szülötte, ezt rendesen kiaknázzák a helyiek, ha jól emlékszem három helyszínen lakott Salzburgban, mielőtt Bécsbe vitte útja, mindhármat meglehet tekinteni... leginkább azért lehet érdekes,mert a 19. század eleji osztrák kispolgárok életébe kaphatunk betekintést.

A közelben található a Werfen-i jégbarlang, amit egy pár kilométeres túra során lehet megtekinteni, mert kocsikat nem engednek a közelbe, mi nyáron voltunk, ekkor nem látogatható az egész barlang, de a főbb állomásokat így is végignézhetjük.

Láttam még a Salzburgi várat és az apátságot is, de ezek nem hagytak mélyebb nyomokat bennem, azonban emlékeim szerint a vártemplom és az apátság temetője igen látványosra sikerült.

Megjegyezném, hogy Salzburgban kitűnő a közlekedés.